Портфоліо вчителя, який атестується
Маркування меблів
Поради вчителеві від Василя Сухомлинського
Маркування меблів
Шкільні
меблі повинні бути промаркованими. Маркування наноситься у вигляді кола
діаметром 2,5 см на обох боках парти, стола, стільця. Меблі 1групи
позначаються оранжевим , 2 – фіолетовим, 3 – жовтим ,4 – червоним, 5 –
зеленим і 6 –блакитним кольорами.
Ростова група
Група меблів і колір маркування | Клас | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
До 115 | 1 оранжевий | + | ||||||||||
До 130 | 2 фіолетовий | + | + | + | ||||||||
130-145 | 3 жовтий | + | + | + | + | + | ||||||
146-160 | 4 червоний | + | + | + | + | + | + | + | + | |||
161-175 | 5 зелений | + | + | + | + | + | ||||||
176 | 6 блакитний | + | + | + |
Окрім
кольорового маркування для контролю групи меблів повинно бути цифрове
маркування у вигляді дробу, яка наноситься на внутрішню поверхню кришки
стола:
2 (група стола, стільця), 115 -130 (зріст дітей)
Для
визначення учням необхідного розміру меблів у класній кімнаті повинна
бути кольорова мірна вертикальні лінійка. На висоті до 115 см наноситься
оранжева лінія, 115-130 см – фіолетова , 130-145 см – жовта, 146-160 см
– червона, 161-175см – зелена, більше 175 см – блакитна.
У класному журналі повинно бути два листка здоров’я. Зразок листків надається.
Поради вчителеві від Василя Сухомлинського
1. Будьте доброзичливі - ставтесь до учня так , як би ви поставилися до власного сина.
2. Пам`ятайте нема і не може бути абстрактного учня. У навчанні повинна бути індивідуалізація.
3. Не допускайте, щоб єдиною метою перевірки знань було поставити учневі оцінку. Кожна відповідь повинна поєднуватися з новим осмисленням, розвитком, поглибленням знань.
4. Ніколи не поспішайте ставити незадовільну оцінку. Оцінка - це тонкий інструмент виховання.
5. Не допускайте диспропорції між уміннями і знаннями.
6. Пам' ятайте: урок іде цікаво тоді, коли ви бачите в дитячих очах здивування і радість творчості.
7. Умійте керувати увагою дітей.
8. Виховувати - це обережно, вдумливо, чутливо доркатися до дитячого серця.
9. Мудрість влади учителя над учнем - це його вміння піднестися до тонких істин.
10. Учень ніколи не повинен відчувати, що його виховують, бо справжнє виховання - це самовиховання.
11. Допоможи дитині знайти себе.
12. Найбільший гріх учителя - зруйнувати віру дитини в себе.
3. Не допускайте, щоб єдиною метою перевірки знань було поставити учневі оцінку. Кожна відповідь повинна поєднуватися з новим осмисленням, розвитком, поглибленням знань.
4. Ніколи не поспішайте ставити незадовільну оцінку. Оцінка - це тонкий інструмент виховання.
5. Не допускайте диспропорції між уміннями і знаннями.
6. Пам' ятайте: урок іде цікаво тоді, коли ви бачите в дитячих очах здивування і радість творчості.
7. Умійте керувати увагою дітей.
8. Виховувати - це обережно, вдумливо, чутливо доркатися до дитячого серця.
9. Мудрість влади учителя над учнем - це його вміння піднестися до тонких істин.
10. Учень ніколи не повинен відчувати, що його виховують, бо справжнє виховання - це самовиховання.
11. Допоможи дитині знайти себе.
12. Найбільший гріх учителя - зруйнувати віру дитини в себе.
Поради вчителеві щодо поведінки на уроці
1. Ви - педагог, а значить, умійте поводитися в різних ситуаціях. До учнів ставтеся приязно, але не допускайте фамільярності.
2. Умійте поводитися спокійно, упевнено. Індивідуальний до учнів, педагогічний такт забезпечать авторитет педагогу й допоможуть зберегти увагу класу.
3. Не допускайте на уроці повторення певного виду діяльності, вправ. Це приводить до знищення ефекту новизни.
4. Учитель не повинен стояти цілий урок на одному місці. Рухайтеся між партами, підходьте до учнів протягом уроку. Будьте доступними для учнів, створюйте позитивну атмосферу
5. Надайте учням можливість використати весь свій ресурс для пошуку правильної відповіді. Не перебивайте одразу. Не допомагайте дітям відразу після отримання завдання. Учні повинні поміркувати над відповідями. Не забувайте, що припущення помилок є частиною процесу навчання.
6. Потрібно пам'ятати, що голос учителя на уроці повинен бути в міру голосним. Сила голосу регулюється залежно від кількості учнів та обсягу приміщення. До негативного наслідку призводить як монотонне, так і різке, роздратоване мовлення. Не підвищуйте занадто голос. Це знищує авторитет педагога. Поглядом, влучною реплікою учитель стимулює роботу учнів; попереджує; оцінює; мобілізує увагу.
Таким чином, педагог не витрачає сил на зауваження. У навчанні дітей у початковій школі ефективним є використання прийомів інструментального навчання (розфарбуй, склади, виріж, наклей...): найкраще запам'ятовується навчальний матеріал, що розвиває моторику. Окрім того, діти завжди можуть показати результат своєї праці, що також створює додаткову мотивацію навчання. Використовуйте як елемент навчання змагання, але завжди пам'ятайте:
♦ програш діти можуть сприйняти як поразку (перед початком гри поясніть, що справжніми переможцями змагання є не фактичні переможці, а всі діти, Головними у перемозі є ті знання, які учні здобудуть у процесі навчальної гри);
♦ змагання передбачає підвищення активності, емоційності (дисциплінарні проблеми можна розв'язати за допомогою зняття або додавання балів командам).
2. Умійте поводитися спокійно, упевнено. Індивідуальний до учнів, педагогічний такт забезпечать авторитет педагогу й допоможуть зберегти увагу класу.
3. Не допускайте на уроці повторення певного виду діяльності, вправ. Це приводить до знищення ефекту новизни.
4. Учитель не повинен стояти цілий урок на одному місці. Рухайтеся між партами, підходьте до учнів протягом уроку. Будьте доступними для учнів, створюйте позитивну атмосферу
5. Надайте учням можливість використати весь свій ресурс для пошуку правильної відповіді. Не перебивайте одразу. Не допомагайте дітям відразу після отримання завдання. Учні повинні поміркувати над відповідями. Не забувайте, що припущення помилок є частиною процесу навчання.
6. Потрібно пам'ятати, що голос учителя на уроці повинен бути в міру голосним. Сила голосу регулюється залежно від кількості учнів та обсягу приміщення. До негативного наслідку призводить як монотонне, так і різке, роздратоване мовлення. Не підвищуйте занадто голос. Це знищує авторитет педагога. Поглядом, влучною реплікою учитель стимулює роботу учнів; попереджує; оцінює; мобілізує увагу.
Таким чином, педагог не витрачає сил на зауваження. У навчанні дітей у початковій школі ефективним є використання прийомів інструментального навчання (розфарбуй, склади, виріж, наклей...): найкраще запам'ятовується навчальний матеріал, що розвиває моторику. Окрім того, діти завжди можуть показати результат своєї праці, що також створює додаткову мотивацію навчання. Використовуйте як елемент навчання змагання, але завжди пам'ятайте:
♦ програш діти можуть сприйняти як поразку (перед початком гри поясніть, що справжніми переможцями змагання є не фактичні переможці, а всі діти, Головними у перемозі є ті знання, які учні здобудуть у процесі навчальної гри);
♦ змагання передбачає підвищення активності, емоційності (дисциплінарні проблеми можна розв'язати за допомогою зняття або додавання балів командам).
7. Час від часу пересаджуйте учнів на нові місця. Цей прийом допоможе переформувати малоактивність учнівських мікрогруп, змінити їх внутрішню модель поведінки.
8. Пам'ятайте, що педагог на уроці повинен вчити дітей у формі побажань, прохань, пропозицій без категоричних наказів, покарань у будь-якій формі й образ.
9. Не забувайте про свій зовнішній вигляд. Учитель повинен бути охайним. Блискучі прикраси, яскравий манікюр, занадто екстравагантна зачіска відволікають увагу учнів.
9. Не забувайте про свій зовнішній вигляд. Учитель повинен бути охайним. Блискучі прикраси, яскравий манікюр, занадто екстравагантна зачіска відволікають увагу учнів.
Потрібно пам'ятати, що
діти сприймають вас так, як сприймаєте їх ви. Тому головне — любіть своїх
учнів!
Презентації до уроків навчання грамоти
Презентації до уроків навчання грамоти
Немає коментарів:
Дописати коментар